NAPRAWA DPF/FAP

 NAPRAWA MECHANICZNA

Przed wyłączeniem procedury obsługi filtra DPF ze sterownika silnika, należy udrożnić układ wydechowy, poprzez wycięcie lub udrożnienie mechaniczne. Dzięki zapleczu mechanicznemu wycinamy filtry DPF, tak aby wszystko wyglądało ja w oryginale, czyli przed zabiegiem!

Nie będzie problemu podczas przeglądów corocznych! Po usunięciu filtra samochody dalej spełniają normy spalin obowiązujące w Polsce, ich poziom zanieczyszczeń jest 5 razy mniejszy niż dozwolony. Dla samochodów, które mają zamiar podróżować do krajów gdzie wymagana jest norma Euro 5, jest możliwość wstawienia dodatkowego katalizatora.

UPDATE OPROGRAMOWANIA

Następnie przeprogramowywujemy elektronicznie funkcja DPFu ze sterownika silnika (ECU). Używamy tylko legalnych i najlepszych rozwiązań! Używamy programu Swiftec! U większości konkurencji po wyłączeniu DPFu, nie będzie możliwości diagnozy samochodu! Nie narażaj się na koszty!!! Nie zakładamy żadnych emulatorów!!!! Operacja bezinwazyjna – wykonywana przez złącze OBD II, wyklucza w większości przypadków ingerencję w sterownik.